Investiga > SANTIBU: Cerca de nous projectes a l'Amèrica Llatina

Investiga

SANTIBU: Cerca de nous projectes a l'Amèrica Llatina

Una important empresa internacional d'USA dedicada a la Biotecnologia especialitzada en malalties rares cerca nous projectes a l'Amèrica Llatina

Una important empresa internacional de USA dedicada a la Biotecnologia especialitzada en malalties rares cerca nous projectes a l'Amèrica Llatina.

Es busquen teràpies (monoteràpies o combinacions) per a malalties òrfenes o rares (idealment molècules petites) que tinguin una justificació científica clara i dades preclíniques sòlides per a recolzar la implementació d'un assaig clínic en humans.

Malalties d'Interès: Obert a totes les malalties òrfenes o rares (prevalença 5/10.000) amb necessitats mèdiques no cobertes.

Es requereix protecció per Propietat Intel·lectual (sigui en tràmit a nivell nacional o PCT) o patent concedida.

En cas d'estar interessat hauries de registrar-te a Santibu.com i pujar el perfil comercial de la teva tecnologia en anglès o bé escriure directament al correu següent Contacto@santibu.com

Més Informació: Enllaç

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu