Investiga > INNOGET: Cerca de noves tecnologies per convertir els residus agrícoles en productes de valor

Investiga

El consell de recerca, desenvolupament i innovació de Qatar cerca noves tecnologies per convertir els residus agrícoles en productes de valor.

El consell de recerca, desenvolupament i innovació de Qatar (QRDI) cerca noves tecnologies per convertir els residus agrícoles en productes de valor. El Fons d'inversió Qatarí Hassad Food, que té inversions comercials estratègiques a Austràlia, Canadà, Turquia, Oman i altres, pretén trobar solucions tecnològiques que puguin transformar els residus alimentaris en productes valuosos en els escenaris següents:

• Producció a petita escala dins de les granges (per a cultius alimentaris danyats).
  • Producció a escala mitjana per a diverses explotacions combinades.
  • Producció a gran escala en instal·lacions centralitzades.

Accepten propostes entre TRL (Technology Readiness Level) 3 i 8.

Les solucions presentades podrien derivar a la producció dels següents productes:

• Productes basats en bioenergia.
  • Ingredients.
  • Additius per a productes químics.
  • Matèries d'alimentació animal.

Hassad Food facilitarà la prova pilot de la solució guanyadora a Qatar.

A més, les solucions han de ser respectuoses amb el medi ambient i han de suportar les condicions meteorològiques de Qatar.

El projecte de cooperació es desenvoluparà en dues fases:

- Fase 1: Prova de concepte / Implementació pilot / Adaptació (2022-2023).

- Fase 2: acord de col·laboració per a instal·lacions a gran escala (en un termini de 2 anys).

Cal tenir en compte:

• El repte Open Innovation està obert a startups, pimes i empreses. I les organitzacions poden presentar més d'una proposta.
  • Tots els participants han de proporcionar informació de contacte vàlida.
  • Aquest repte no està obert als empleats de QRDI i Hassad Food i membres de les seves famílies.
  • La participació en el repte d'innovació oberta és gratuïta.
  • Abans de presentar una proposta, se us demanarà indicar que heu llegit les Normes Oficials i que hi esteu d'acord.
  • QRDI i Hassad Food poden, a la seva discreció, eliminar o desqualificar qualsevol enviament i participant que considerin inadequat o no conforme.

Terminis de presentació i avaluació de propostes:

El procés d'avaluació es durà a terme des de l'abril fins al juny de 2022.

QRDI i Hassad Food treballaran amb els sol·licitants seleccionats per avaluar la proposta durant la fase d'avaluació. Aquesta ha de ser econòmicament viable i s'avaluarà tant des d'una perspectiva tècnica com econòmica.

Més Informació: Enllaç

Data límit d'inscripció: 14/04/2022

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu