Investiga > YET2: Cerca de tecnologies de calefacció elèctrica per a ús industrial

Investiga

YET2: Cerca de tecnologies de calefacció elèctrica per a ús industrial

Un client de yet2 busca tecnologies que utilitzin electricitat per generar la calor necessària als reactors químics, per a aplicacions a escala industrial.

Es presenta interès en dissenys i/o demostracions de reactors on es converteix l’electricitat en energia tèrmica, que poden aconseguir temperatures d’ entre 500 i 1200ºC. La unitat del reactor ha de ser capaç de processar un determinat flux de massa a una temperatura fixada. També es disposa a col·laborar amb innovadors que tinguin tecnologies de calefacció elèctrica immadures en aquesta àrea per tal d’accelerar la tecnologia a un nivell comercial.

Cal tenir en compte que actualment els reactors químics utilitzats s’escalfen amb gas natural, i aquest, s’està convertint en un recurs cada cop més escàs, a banda de tenir un impacte ambiental negatiu. Per tant, el client vol allunyar el seu negoci d’aquest recurs per a aquesta nova aplicació i ambientar-ho cap a alternatives d’alimentació elèctrica.

Cerca d’una tecnologia valida:

• Alimentada amb electricitat.
  • Podrà funcionar a temperatures entre 500 i 1200ºC.
  • Ser capaç d’aplicar-se al procés catalític.
  • Tenir el potencial per aconseguir el flux de calor i el rendiment comprables als reactors industrials actuals.

Més Informació: ENLLAÇ

Data límit d’inscripció: 02/03/2022

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu