Investiga > EEN: Eurostars 240322- Cerca de socis per seguir investigant l’àcid ortosilícic

Investiga

EEN: Eurostars 240322- Cerca de socis per seguir investigant l’àcid ortosilícic

Una pime islandesa, pionera en l'extracció de minerals de sílice natural de l'aigua geotèrmica utilitzada per produir productes de salut naturals certificats (complements alimentaris) busca socis per a una sol·licitud de subvenció Eurostars.

L’empresa Islandesa de R+D té una gran experiència en l’extracció de minerals de sílice natural d’aigua geotèrmica i en la producció de productes naturals per a la salut. La companyia utilitza tecnologia avançada i minerals que es troben a la terra volcànica d'Islàndia per produir suplements alimentaris naturals i purs per a la ingesta diària.

El projecte Eurostars té com a objectiu entendre millor la sílice geotèrmica i s'utilitzarà per a més investigacions, com ara assajos clínics sobre els efectes de la sílice geotèrmica sobre el cos. Mitjançant la investigació de la biodisponibilitat de la sílice geotèrmica, es contribueix a entendre els beneficis de la sílice natural. La investigació sobre la biodisponibilitat es farà amb un assaig clínic petit i mitjà. L'anàlisi es realitzarà en un laboratori, on es determinarà la proporció. Quan s'hagi determinat la proporció, es realitzarà una investigació sobre les possibilitats d'aïllar l'àcid ortosilícic i, d'aquesta manera, augmentar la proporció d'àcid ortosilícic en els productes.

El soci buscat ha de tenir coneixements i experiència en química inorgànica i ciència de la biodisponibilitat. El soci podria ser una universitat o un centre de recerca, elegible per a una beca Eurostars al seu país, que ajudaria a mesurar l'àcid ortosilícic en un producte líquid i ajudaria a desenvolupar mètodes per estabilitzar el líquid de manera que sigui possible augmentar l'OSA.

Els resultats de la investigació podrien ser de gran interès per a la comunitat científica, augmentant el coneixement sobre el comportament de la sílice i controlant-ne l'estabilitat.

Més Informació: ENLLAÇ

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu