Investiga > ENN: Cerca de noves tècniques per a productes agrícoles a través d’un acord de cooperació

Investiga

Empresa agrària espanyola amb seu a València que compta amb més de deu anys d’experiència en el sector agrari. Conreen basant-se en una agricultura moderna, avançada i sostenible. Estan buscant noves tècniques de cultiu per expandir-se mitjançant una cooperació tècnica o un acord financer.

L’empresa es dedica a la producció de fruites i hortalisses a la comarca de l’Horta Valenciana (Espanya). Produeix 70 productes que inclouen: 5 cítrics, 5 arbres fruiters, 10 herbes aromàtiques i 50 verdures. Cal destacar que tota la producció és estacional, donant prioritat al cultiu de varietats locals d’interès comercial.

La seva oferta consta de 200 referències, de les quals el 90% són de producció pròpia i el 10% són de pagesos d'altres comarques de la Comunitat Valenciana. A la seva oferta afegeixen aquesta producció aliena perquè no és possible cultivar tots els productes de temporada que es poden trobar al mercat.

En el desenvolupament d'aquest treball hi participen una mitjana anual de 30 persones. D'aquests, 15 intervenen en el conreu i la recollida del camp, 10 en la preparació i comercialització del magatzem, 5 en l'administració, facturació i certificació de tots els processos.

L'objectiu és la implantació i desenvolupament de noves tècniques de producció ecològica, així com la infraestructura determinada per a l'ampliació de les instal·lacions per a les visites de tercers interessats en el projecte.

Per tant, el que es retén adquirir amb el soci és finançament per a les instal·lacions o per millores a l’empresa a més de l’intercanvi de tècniques de cultiu o desenvolupament de maquinària que pugui facilitar el treball, sense perdre l’essència del producte. Per tant, el soci buscat ha de tenir coneixements de noves tècniques en desenvolupament agrícola, sistemes de reg o maquinària especialitzada.

El resultat desitjat és que l'empresa i els socis es beneficiïn de compartir les seves tècniques, coneixements i maquinària per expandir-se als mercats dels seus respectius països.

Més Informació: ENLLAÇ

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu