Investiga > EEN: Cerca de socis per trobar alternatives de base biològica a fustes utilitzades en "Mini cases"

Investiga

Una fàbrica de fusteria holandesa busca alternatives per a la fusta per a la construcció de les anomenades “Mini cases”, com ara materials biobasats alternatius, tecnologies o altres idees circulars sostenibles.

Una fàbrica de fusteria holandesa busca alternatives per a la fusta per a la construcció de les anomenades “Mini Cases, com ara materials biobasats alternatius, tecnologies o altres idees circulars sostenibles. Això a causa de l'escassetat de fusta actualment. Es busca a empreses, acadèmics o inventors que proporcionin materials, solucions o tecnologies alternatives mitjançant un acord de cooperació tècnica o un

La fusta és el material bàsic de construcció d'aquestes "Casetes". Tanmateix, l'escassetat de fusta comença a ser un problema.

Per exemple, el fort augment actual dels preus de la fusta i els seus productes. Això té tot a veure amb l'augment de la demanda i l'oferta incerta.

Tot el mercat de matèries primeres és actualment inestable. El mercat de la fusta també es veu afectat més que la mitjana per això. L'evolució ho dificulta i amenaça de limitar l'oferta i fer pujar els preus. No només és un problema holandès, sinó un problema global que està en part causat per la COVID-19. La demanda de materials de construcció de base biològica, dels quals la fusta és, amb diferència, el més important, està augmentant a tot el món. Aquest augment de la demanda i els problemes logístics causats per la corona han provocat la situació actual. Com a resultat, els lliuraments s'estanquen i els preus augmenten.

És per aquest motiu que l'empresa vol investigar l'alternativa per a la fusta per a la construcció d'aquestes “Casetes”” i ara busca una solució sostenible com ara materials biobasats alternatius, tecnologies o altres idees. A causa de les màquines i eines de fusta actuals, l'alternativa ha de tenir l'estructura i/o les característiques de la fusta.

L'empresa busca socis tècnics i creatius amb experiència en el camp dels materials de construcció de base biològica, alternatives sostenibles per a la fusta però també pensament creatiu i desenvolupament de productes.

Més informació: Enllaç

Suport de la gestió:  valoritzacio@udg.edu