Investiga > EEN: Cerca d’idees i conceptes per desenvolupar fundes robustes per a tablets

Investiga

EEN: Cerca d’idees i conceptes per desenvolupar fundes robustes per a tablets

Una pime holandesa del sector TIC per al sector educatiu, cultural i sanitari, vol desenvolupar fundes robustes per a tablets que siguin utilitzades per persones amb discapacitats físiques i/o mentals

A causa de la creixent demanda de dispositius per a persones amb discapacitat, luna PIME holandesa del sector TIC vol desenvolupar una funda per a tablets adaptades a persones amb discapacitat física i/o mental. Les tauletes o tablets que hi ha actualment al mercat es poden danyar fàcilment, si es llancen, cauen  caure o fins i tot mosseguen. Actualment, la pime holandesa disposa d'una prova de concepte de nova funda per a tablets, però (encara) no s’ha elaborat en un producte comercial.

Les propostes presentades han d'acomplir amb les següents idees i requisits:

- La funda de la tablet hauria d’amagar els botons de control de manera que la persona usuària pugui utilitzar-la sense fer clic accidentalment o apagar-la.

- Ha d'evitar qualsevol estrès o tensió durant l'ús.

- Les tablets han de ser robustes, a prova de cops i esquitxades i resistents als residus o begudes i aliments.

- Hi ha diverses mides de tablets, de manera que hi ha una preferència per una versió universal, però també un desig de versions personalitzades (comparable als telèfons intel·ligents).

- La seguretat i la facilitat d’ús són importants.

Idealment el soci potencial ha de tenir experiència en el desenvolupament de fundes per a tablets i hauria de ser capaç de produir grans quantitats.

Més informació: enllaç

Suport en la gestió: valoritzacio@udg.edu