Investiga > UE: Horizon Europe: Ofertes de col·laboració en temes de Salut

Investiga

UE: Horizon Europe: Ofertes de col·laboració en temes de Salut

Universitat Medical Centre Groningen i l'empresa Betthera busquen consorcis en diferents tòpics en Salut

Dues entitats busquen consorcis per presentar propostes en algún dels següents tòpics del Clúster 1 en Salut del Programa Horizon Europe

La Universitat Medical Centre Groningen (UMCG) busca per:

• Convocatòria: Enhancing quality of care and patient safety
    • HORIZON-HLTH-2021-CARE-05-01: Ensuring access to innovative, sustainable and high-quality health care
    • Obertura: 22/06/2021
    • Termini: 21/09/2021
    • Més informació sobre l’expertessa que s’ofereix (document)
  • Convocatòria: Development of new effective therapies for rare diseases

Si n’esteu interessats, us podreu dirigir directament al punt de contacte del document adjunt.

L’empresa Betthera de Txèquia, amb expertesa en economia de la Salut, gestió de la presa de decisions i aspectes regulatoris, busca per:

• Convocatòria Tools and technologies for a healthy society (2021)
    • HORIZON-HLTH-TOOL-2021-06-02 Next generation advanced therapies to treat highly prevalent and high burden diseases with unmet medical needs
    • HORIZON-HLTH-TOOL-2021-06-03 Innovative tolos for use and re-use of health data (in particular electronic health records and/or patient registries)

Les convocatòries tancaran el dia 21/09/2021.

Si n’esteu interessats, us podreu dirigir directament al contacte del formulari adjunt.