Investiga > ZELTIA: #3 Challenge de Innovació Textil: desinfecció, neteja i ambientació

Investiga

ZELTIA: #3 Challenge de Innovació Textil: desinfecció, neteja i ambientació

L'empresa del sector químic Zelnova Zeltia busca solucions aplicables a desinfecció, neteja i ambientació per mitjà del 4rt ZINK!Lab #3 Challenge d'innovació textil. Aquesta demanda d'innovació oberta sorgeix del compromís de l'empresa amb els nous reptes en el camp de l'higiene personal. Les solucions demandades per l'empresa són:

1. Nous productes de neteja per a tot tipus de teixits: Solucions innovadores que permetin la desinfecció de virus i bacteris de forma més eficient o sostenible.
2. Nous productes d'ambientació tèxtil: Solucions innovadores que permetin l'aromatització.
3. Nous productes de robustesa tèxtil: Solucions innovadores que aportin consistència o fermesa als teixits.
4. Noves formes d'aplicació per al tèxtil que millorin la usabilitat, l'eficiència i l'experiència de l'usuari.
5. Noves Tecnologies de cura tèxtil com la microencapsulació, nanopartícules de plata o de coure, etc.
6. Nous envasos com vàlvules, difusors, gots (llaunes) i propelents (gas, aire comprimit o barreja butà / propà).
7. Principis actius registrats o altres formulacions innovadores de apliació tèxtil.
8. Altres solucions innovadors per a la cura tèxtil.

Més Informació: https://www.zelnovazeltia.com/challenge-textil/

Bases de participació: https://www.zelnovazeltia.com/wp-content/uploads/2020/08/Bases-programa-1.pdf

Data límit d'inscripció: Demanda sense data límit.

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu