Investiga > UE: Ajuts a la RDI en nano i tecnologies avançades per prevenció, diagnòstic i teràpia de malalties
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

Pre-anunci de la convocatòria NANOTECMEC d’ajuts nacionals per a Projectes transnacionals en diferents àrees de la nanomedicina. L’obertura està prevista pel 14 de novembre 2023

L’ERA4HEALTH “Fostering a European Research Area for Health es una associació europea co-finançada entre la Comissió Europea, mitjançant el programa Horizon Europe, i diferents agències nacionals finançadores de la RDI, amb l’objectiu de coordinar la recerca europea relacionada amb la salut i el benestar.

La convocatòria Nanotecmec (Nano and advance technologies for disease prevention, diagnostic and therapy), prevista obrir el 14 de novembre 2023, tindrà com a objectiu finançar projectes de recerca transnacionals i multidisciplinaris que puguin combinar enfocaments innovadors en nanomedicina i que fomentin la col·laboració entre la recerca acadèmica i la clínica incloent la participació industrial.

Les propostes  han de cobrir com a mínim una de les àrees de nanomedicina següents

• Medicina regenerativa
  • Diagnòstic
  • nanoteràpia

Elegibilitat:

Cada entitats haurà de complir amb les normes d’elegibilitat de la seva agència nacional finançadora

La participació d’entitats espanyoles serà finançada per la Agencia Estatal de Investigación (AEI) i l’Institut de Salut Carlos III (ISCIII).

Termini pre-propostes (previst): 30 de gener 2024, 16h00