Investiga > UE: Participa en el Consell de Govern de l’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia!
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

L’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia (EIT) cerca quatre nous membres pel seu Consell de Govern, el principal òrgan de governança responsable amb fixar les línies estratègiques de l’EIT. És un òrgan de decisió independent, constituït per 15 membres, durant 4 anys.

Aquest òrgan també s’encarrega amb de la selecció, l’avaluació i el suport a les comunitats de coneixement i innovació de l’EIT (KICsKnowledge and Innovation Communities).

S’hi poden presentar persones amb expertesa professional de mínim 5 anys en una de les àrees del triangle empresa, recerca- innovació i acadèmia.

Termini: 29 d’octubre 2023, 23h59

Més informació i FAQs | Presentació