Investiga > UE: HEU – El Regne Unit en el Programa Horizon Europe
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

La Comissió Europea i el Regne Unit han arribat a un acord polític en base al qual les entitats d’aquest país podran rebre finançament directament del programa Horizon Europe.

Com a resultat, s’espera que a partir del 1 de gener 2024, el personal investigador i les entitats  del Regne Unit podran participar plenament en totes les convocatòries dels programes de treball 2024 (Work Programmes 2024 - WPs) del programa Horizon Europe.

Pels projectes finançats sota les convocatòries dels WPs 2023 del Horizon Europe, els participants d’aquest país podran participar amb finançament nacional, ja que segueix aplicant l’acord vigent que considera el Regne Unit com a estat associat (Associated Country - third country).

Nota de premsa de la Comissió Europea | Nota de premsa del govern del Regne Unit

Q&A de la Comissió Europea