Investiga > UE: Impacte del programa Marie Sklodowska Curie
Anar al contingut (clic a Intro)
UdG Home UdG Home
Tancar

Investiga

L’Agència Executiva Europea de Recerca (REA) ha realitzat un estudi sobre l’impacte del programa Marie Sklodowska Curie del Horizon 2020, l’anterior programa marc de finançament de la RDI de la Comissió Europea.

L’estudi conclou que el programa MSCA, instrument situat sota el pilar de ciència excel·lent, va contribuir a reforçar i ampliar l’excel·lència de la base científica europea i a consolidar l’espai europeu de la recerca (ERA) fent que el sistema  d’RDI de la UE sigui més competitiu a nivell global.

Aquest estudi pot ser d’interès a tenir en compte en la preparació de propostes per a les convocatòries obertes del programa MSCA, com la Postdoctoral Fellowships o Doctoral Networks.

Nota de premsa de la REA

Estudi