Investiga > Vigilància tecnològica: Sector agroalimentari

Investiga

Vigilància tecnològica: Sector agroalimentari

L'Oficina Espanyola de Patents i Marques té entre els seus objectius la protecció i foment de l'activitat de creació i innovació tecnològica al nostre país, així com la transmissió de la informació sobre propietat industrial de què disposa per a orientar l'activitat investigadora, a través dels seus serveis d'informació tecnològica, un d'ells aquests Butlletins.

Aquest butlletí, de manera similar als altres Butlletins que realitza l'OEPM per a diferents sectors tecnològics, recull amb periodicitat trimestral una selecció de les sol·licituds de patent publicades a escala internacional. També, inclou notícies sobre activitats rellevants de l'OEPM i de la Plataforma Tecnològica PTF4LS.

Les sol·licituds de patent incloses en el Butlletí es classifiquen en els següents apartats: Qualitat, Envasament, Producció i Sostenibilitat, Cadena
Alimentària, Alimentació i Salut, Seguretat Alimentària i Consumidor.

Butlletí sector agroalimentari

Més informació: valoritzacio@udg.edu