Investiga > UE: Participa en la consulta del Programa de Salut!

Investiga

La Comissió Europea convida a tots els actors interessats a participar en el procés de consulta del Programa de Salut EU4HEALTH de la Unió Europea, per establir les prioritats temàtiques actuals i futures, les orientacions estratègiques i les necessitats en l’àmbit de la salut que s’han d’abordar en els següents programes anuals del (Work Progammes). Els resultats es faran servir per elaborar l’informe de consulta i per presentar en la conferencia EU4Health stakeholders del 9 de juny 2023.

Amb un pressupost de 5,3mil milions d’euros pel període 2021-2027, l’objectiu del programa EU4HEALTH és establir una Unió Europea forta en la salut, donant suport a prioritats tan legislatives, com no legislatives en l’àmbit de la salut a nivell europeu.

Termini de participació: 8 de maig 2023

Més informació i consulta