Investiga > Ministerio de la Presidencia: Subvencions a projectes per patologies degeneratives

Investiga

El Butlletí Oficial de l’Estat ha publicat les bases per les que es regirà la concessió de subvencions a projectes o programes de suport a malalts i familiars afectats per patologies degeneratives generals de conformitat amb la finalitat fundacional del Real Patronato de la Iglesia y Hospital del Buen Suceso.

Persones beneficiàries

Podran optar a aquestes subvencions les associacions, fundacions especialment les d’àmbit supraterritorial o nacional i altres entitats privades sense ànim de lucre, les entitats que integren l'economia social, i les universitats.

Finançament

L’import individualitzat de cada subvenció es fixarà en les respectives convocatòries.

Les convocatòries podran preveure que, amb caràcter excepcional, l’import global màxim de les subvencions es prorrategi entre els beneficiaris en proporció als pressupostos ajustats dels projectes.

La convocatòria podrà exigir un percentatge de finançament propi per cobrir l’activitat subvencionada, com a instrument de garantia de la solvència econòmica i financera del beneficiari.

Presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies hàbils a partir de la publicació de la convocatòria al BOE.

Trobareu més informació a bases de la convocatòria.