Investiga > GENCAT – Subvencions per a investigació literària 2023

Investiga

GENCAT – Subvencions per a investigació literària 2023

L'objectiu d'aquesta convocatòria és donar suport a la recerca sobre moviments, obres i autors o autores i crítica literària de literatura catalana o occitana. S’hi poden presentar projectes destinats a ser publicats en forma d’estudis; a ser desenvolupats com a recursos digitals, exposicions o en format audiovisual, o a fer accessibles fons literaris personals.

Poden ser persones beneficiàries d’aquestes subvencions les persones físiques i les agrupacions de persones físiques sense personalitat jurídica que es reuneixen per a projectes conjunts. S’exclouen expressament de la convocatòria els projectes orientats a esdevenir formalment tesis de llicenciatura o doctorals, treballs de final de grau, treballs de final de màster o similar.

Requisits

a) Cada sol·licitant només pot presentar una única sol·licitud i per a un únic projecte

b) El projecte d'investigació s'ha de dur a terme dins de l'any natural de la concessió de la subvenció

c) El projecte d'investigació ha de ser inèdit

Documentació

a) Currículum de la persona o l'equip responsable del projecte d'investigació.

b) Una mostra d'un mínim de 20.000 caràcters de la investigació proposada.

c) En el cas de projectes que incloguin la transcripció, anotació o edició crítica de textos, articles o cartes, a més de la mostra de la investigació, cal presentar en annex un mínim de 10.000 caràcters de la transcripció, anotació o edició crítica d'aquests documents i els originals corresponents

Import

L'import de la subvenció pot cobrir, com a màxim, el 50% del cost del projecte.

S'entén per cost del projecte el cost de la manutenció per dedicació al projecte calculat a raó de 45€ per dia natural.

L'import de la subvenció, en concurrència amb altres beques o ajuts, ingressos o recursos per al mateix projecte, no pot superar el cost del projecte.

Presentació de sol·licituds

El període per presentar les sol·licituds és del 21 de març al 12 d'abril de 2023 a les 14 hores.

Web de la convocatòria

Convocatòria

Bases reguladores

Bases específiques

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).