Investiga > Festival Internacional Pint of Science Girona 2023

Investiga

Festival Internacional Pint of Science Girona 2023

Torna el Festival Internacional “Pint of Science” a Girona els dies 22, 23 i 24 de Maig del 2023.

El Pint of Science és un festival on l’objectiu principal és la disseminació de la activitat científica al públic en general. Durant tres dies s’ofereixen al gran públic una sèrie de xerrades divulgatives de la mà de persones investigadores que, en un entorn distès i amable, permeten la interacció entre participants i ponents trencant així la barrera entre la societat i la ciència. “Pint of Science” es tracta d’una organització sense ànim de lucre i dirigida per voluntaris. El festival es celebra simultàniament arreu del món.

En aquests moments estan cercant personal investigador que vulguin fer de ponents per una presentació de 10 minuts. Informa't a Participar como a ponent

També estan cercant persones que vulguin participar en l’organització. Visita Uneix-te

Pots seguir-los a les xarxes, a twitter i instagram: @pintofscienceES @Girona7ciencia

Si voleu més informació podeu contactar amb recercaoitt@udg.edu