Investiga > UE: HE - Informa’t sobre els reptes/Challanges 2023 de l’EIC Pathfinder !

Investiga

UE: HE - Informa’t sobre els reptes/Challanges 2023 de l’EIC Pathfinder !

Amb un finançament de 163.5M€, els cinc reptes de la convocatòria 2023 es presentaran en diferents jornades informatives entre gener i març 2023

Entre gener i març 2023, el Consell Europeu de la Innovació (EIC) organitzarà una sèrie de jornades informatives per presentar els nous reptes/Challanges oberts de la convocatòria Pathfinder 2023 (modalitat Challanges) del Pilar III del programa Horizon Europe.

Les convocatòries dels cinc reptes 2023 estan dotades amb un pressupost de 165.5M€ i obriran el 20 de juny 2023 amb termini de presentació 18 d’octubre 2023.

Programa de Treball 2023 EIC

Estadística sobre les últimes convocatòries resoltes.