Investiga > UE: Participa en establir l’Agenda Estratègica RDI en Medicina Personalitzada!

Investiga

UE: Participa en establir l’Agenda Estratègica RDI en Medicina Personalitzada!

Oberta la consulta publica de l’Associació Europea per Medicina Personalitzada per establir les prioritats de finançament pel futur. El termini finalitza el 21 de desembre 2022.

L’Associació Europea per Medicina Personalitzada PerMed ha obert una consulta pública per rebre suggeriments i idees per la seva Agenda Estratègica per la Recerca i la Innovació (SRIA). L’objectiu és fixar les activitats i les estratègies en medicina personalitzada pels propers anys i l’inici de la nova associació, prevista pel final del 2023.

L’Associació Europea PerMed, establerta sota el Programa Horizon Europe, donarà seguiment a la xarxa ERA-NET ERA PerMed, co-finançada entre la Comissió Europea i 32 agències nacionals finançadores de la RDI de 23 països.

Termini de participació: 21 de desembre 2022

Accés a l’enquesta