Investiga > UE: Ajuts a la recerca en malalties cardiovasculars

Investiga

UE: Ajuts a la recerca en malalties cardiovasculars

Pre-anunci de la primera convocatòria ERA4HEALTH d’ajuts nacionals per a Projectes transnacionals per desenvolupar estratègies d’innovació terapèutica en malalties cardiovasculars. L’obertura està prevista pel 7 de desembre 2022

L’ERA4HEALTH “Fostering a European Research Area for Health és una associació europea co-finançada entre la Comissió Europea, mitjançant el programa Horizon Europe, i diferents agències nacionals finançadores de la RDI, amb l’objectiu de coordinar la recerca europea relacionada amb la salut i el benestar.

La seva primera convocatòria, prevista pel 7 de desembre 2022, tindrà com a objectiu finançar projectes de recerca transnacionals, orientats al desenvolupament d’estratègies terapèutiques innovadores en malalties cardiovasculars.

Concretament, les propostes s’han de centrar en mínim una de les dues següents àrees:

• Reparació i/o regeneració del cors i/o dels vasos sanguinis.
  • Insuficiència cardíaca crònica i fibril·lació auricular

Elegibilitat:

• Consorcis amb mínim 3 entitats i màxim 5 de mínim 3 països diferents elegibles (fins a 6 o 7 si s’inclouen entitats de països poc representats)
  • Màx.2 entitats d’un mateix país
  • Cada entitats haurà de complir amb les normes d’elegibilitat de la seva agència nacional finançadora

La participació d’entitats espanyoles serà finançada per l’Agencia Estatal de la Investigación (AEI) i l’Institut de Salut Carlos III (ISCIII).

Termini pre-propostes (previst): 7 de febrer 2023, 16h00 CET