Investiga > UE: Participa per establir l’Agenda Estratègica RDI en sistemes sostenibles d’alimentació!

Investiga

Oberta una consulta pública per una nova Associació Europea - Sustainable Food Systems - co-finançada per la Comissió Europea. El termini per participar-hi acaba el 19 de desembre 2022

Sota el clúster sis del programa Horizon Europe, en l’àrea de l’alimentació, bioeconomia, recursos naturals, agricultura i medi ambient i alineada amb l’estratègia europea Farm to Fork s’està preparant una nova associació europea, Sustainable Food Systems for People, Planet & Climate.

L’objectiu és coordinar els esforços invertits a nivell europeu i nacional per recolzar la transformació dels sistemes d’alimentació a tots els nivells, local, nacional, europeu i global, de forma que una alimentació saludable es pugui produir i consumir d’una forma més sostenible.

En aquesta direcció, s’està preparant una Agenda Estratègica de la Recerca i la Innovació (SRIA) en la qual hi estan convidats a participar i fer suggeriments i comentaris tots els actors interessats.

Termini de participació: 19 de desembre 2022

Accés a la consulta pública

Més informació sobre l’associació europea Sustainable Food Systems for People, Planet & Climate

Més informació sobre les associacions europees del clúster 6