Investiga > Fundación Francisco Soria Melguizo – III Premi Francisco Soria Melguizo a l'àmbit Microbiologia

Investiga

La Fundación Francisco Soria Melguizo ha fet pública la convocatòria de la tercera edició del Premi Francisco Soria Melguizo, amb què la Fundació pretén reconèixer la trajectòria d'aquelles entitats i institucions que hagin dedicat la seva activitat, clínica o investigadora, a l'àmbit de la microbiologia i els mèrits i aportacions realitzades al desenvolupament d’aquesta àrea del coneixement biomèdic resultin especialment destacables.

Poden presentar candidatures les entitats i institucions, públiques o privades, radicades a Espanya, que hagin dut a terme projectes de recerca en microbiologia mèdica, programes i activitats en aquesta mateixa matèria i, en general, hagin realitzat qualssevol aportacions destacables i susceptibles de generar un avenç al coneixement de la microbiologia, impulsat i implementat per l'entitat o la institució de què es tracti.

Documentació sol·licituds

Les sol·licituds han d’anar acompanyades de:

• Una carta de presentació que resumeixi la motivació para la presentació de la candidatura al premi.
    • Una descripció de les aportacions i mèrits de l’entitat o institució proposada. La descripció ha d’incloure:
    • Descripció de l’entitat o institució candidata al premi
    • Mèrits científics assolits en els últims deu anys
    • Llistat de quinze publicacions científiques més rellevants en els últims deu anys
    • Factor d’impacte de cada publicació
    • Posició de cada publicació al sistema de disposició por quartils i decils
    • Reconeixements obtinguts en els últims deu anys

Dotació

El premi de cadascuna de les categories està dotat amb 50.000€ (cinquanta mil euros).

Presentació de candidatures

El termini de presentació de candidatures finalitza el poper divendres 18 de novembre de 2022 a les 20 hores, però des de l'OITT hem de revisar les sol·licituds, així que s'estableix que el període intern finalitza el 14 de novembre a les 9 hores.

No podrem assegurar la presentació institucional de la sol·licitud si s’incompleix el termini intern anterior.

Podeu consultar les bases de la convocatòria a la pàgina web de la Fundación Francisco Soria Melguizo.

Si voleu més informació podeu contactar amb jordi.tubert@udg.edu