Investiga > UE: HEU – Estàs preparant una proposta a un tòpic del clúster 4 Digital?

Investiga

UE: HEU – Estàs preparant una proposta a un tòpic del clúster 4 Digital?

Aprofita l’oportunitat d’avaluar la teva proposta per part de personal expert en la temàtica. Termini per manifestar l'interès 7 d’octubre 2022

La Xarxa IDEAL-IST ofereix l’oportunitat per una Full Proposal Check (FPC) per revisar i millorar la qualitat de les propostes a presentar a un dels tòpics oberts sota dues de les convocatòries del clúster 4 Digital del Programa Horizon Europe amb termini de presentació el 16 de novembre 2022.

• Digital-Emerging tecnologies for competitiveness and fit for the green deal (8 tòpics)
  • Human-centered and ethical Development of digital and industrial technologies (2 tòpics)

Les revisions es faran per part de personal expert avaluador del programa Horizon Europe i per Punts Nacionals de Contacte del clúster 4.

Cada proposta seleccionada es beneficiarà d’una revisió gratuïta realitzada per part de 2 experts/es avaluadores seguida d’una reunió d’una hora i mitja per un debat sobre la proposta.

L’objectiu dels participants és obtenir inputs amb valor afegit i incrementar així les possibilitats d’èxit de les seves propostes.

Terminis

• Expressió d'interès: 7 d'octubre 2022