Investiga > Fundació Catalana de la Recerca i Innovació – IV Concurs Els monòlegs del club de la ciència

Investiga

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), conjuntament amb les entitats que formen part de la Comissió Organitzadora de la Setmana de la Ciència, convoquen un concurs de monòlegs científics que es farà en el marc de la Setmana de la Ciència 2022.

L’objectiu del concurs és promoure la comunicació de la ciència d’una manera sintètica, amena i entenedora i utilitzant únicament les habilitats comunicatives personals, sense el suport d’eines per a presentacions

Pot participar en el concurs qualsevol persona, major d’edat, que cursi estudis o exerceixi professionalment en àrees relacionades en l’àmbit de la ciència i/o tecnologia.

El monòleg presentat ha de ser en català i haurà de ser inèdit.

Les persones participants hauran d’enviar un vídeo on hauran d’interpretar un monòleg en català que tingui com a base un tema científic i/o tecnològic, d’una durada de màxim 3 minuts.

Premis i Presentació de candidatures

El concurs premia els tres millors monòlegs escollits pel jurat.

• 1r premi: 1.000€ i la possibilitat de participar en tres actuacions que la companyia Big Van Ciència faci durant l’any 2023.
    • 2n premi: 600€
    • 3r premi: 400€

Es poden presentar les candidatures fins el 17 d’octubre de 2022 a les 18 hores.

Trobareu més informació a la pàgina web de la Setmana de la Ciència.

Si necessiteu més informació, podeu contactar amb jordi.tubert@udg.edu .