Investiga > Publicades les Bases Xarxes R+D

Investiga

Publicades les Bases Xarxes R+D

Les xarxes d’R+D+I han de tenir vocació d’esdevenir referents sectorials, afavorint la generació de solucions disruptives i promovent la valoració de l’impacte econòmic i social dels resultats de la recerca.

Objecte: Regular la concessió d’ajuts en règim de concurrència competitiva per  finançar programes de valorització i transferència dels resultats de la recerca
cap al sector productiu administrats per entitats coordinadores de xarxes d’R+D+I.

Accions: Les xarxes d’R+D+I es formen per dur a terme actuacions de valorització i transferència de coneixement que, pel seu caràcter transversal, ultrapassin les
possibilitats de les unitats de valorització i transferència de les universitats o centres de recerca. Aquesta col·laboració ha de contribuir a l’augment del nivell de
maduresa tecnològica (TRL) així com el nivell de maduresa comercial (BRL) de les tecnologies o els coneixements sorgits d’aquells grups. Les xarxes d’R+D+I han de
la recerca.