Investiga > UE: CHIST-ERA 2022 – Tecnologies futures i emergents de la informació i la comunicació

Investiga

La convocatòria 2022 finançarà dos tòpics, sobre la seguretat i la privadesa en sistemes descentralitzats i distribuïts i els sistemes de comunicació basats en aprenentatge automàtic cap a la IA sense fil. Obertura prevista a la tardor del 2022.

La xarxa ERA-NET CHIST-ERA European Coordinated Research on Long-term Challenges in Information and Communication Sciences & Technologies és una iniciativa cofinançada entre la Comissió Europea i diferents agències nacionals de finançament de la R+D+i que coordina la recerca europea en tecnologies futures i emergents de la informació i la comunicació.

La convocatòria 2022 preveu finançar projectes transnacionals els tòpics dels quals encara estan en format d’esborrany, i que seran acordats definitivament en el marc de la conferència CHIST-ERA 2022 entre 24 i 26 de maig, en Edimburg:

• Security and Privacy and Decentralised and Distributed Systems (SPiDDS)
  • Machine Learning-based Communication Systems, towards Wireless AI (WAI)

La participació d’entitats espanyoles serà finançada per l’Agencia Estatal de la Investigación, mitjançant la convocatòria Proyectos  de Colaboración Internacional.

Pre-anunci i tòpics 2022