Investiga > UE: Nova estratègia europea pel sector tèxtil

Investiga

El 30 de març 2022 la Comissió Europea ha adoptat una nova Estratègia Europea pel sector tèxtil (EU Strategy for Sustainable and circular textiles), com a part del pla d’acció de la nova economia circular, del Pacte verd europeu i de l’estratègia industrial. L’objectiu és aconseguir una industria tèxtil europea sostenible i circular, innovadora i competitiva.

En aquest sentit, un paper destacat el tindrà la recerca i la innovació en el context d’alguns dels parteneriats del programa Horizon Europe, en concret Made in Europe Partnership, Circular Bio-Based Europe Joint Undertaking i Process4Planet European Partnership.

Tal com vam anunciar (notícia UdG) l'agència catalana ACCIÓ participa en els parteneriats Made in Europe i Process4Planet i pot representar una porta d’entrada per a posicionar la UdG en aquests Parteneriats en cas d’interès. Si teniu afinitat o interès, no dubteu en fer-nos-ho saber per e-mail (european.office@udg.edu). Participar-hi suposa molts avantatges, com ara influir en la selecció dels tòpics de finançament, a part de fer activitats de xarxa, trobar consorcis o intercanviar bones pràctiques, entre d’altres.

Nota de premsa de la Comissió Europea