Investiga > Fundació Banc Sabadell – XVII Premis a la Investigació Biomèdica

Investiga

Fundació Banc Sabadell – XVII Premis a la Investigació Biomèdica

La Fundació Banc Sabadell, amb l’objectiu d’incentivar i reconèixer el treball dels investigadors espanyols en el camp de la recerca en biomedicina i ciències de la salut, fa pública la convocatòria de la setzena edició del Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica 2022 en totes les especialitats biomèdiques.

El premi es concedirà a un investigador amb un currículum destacat en el camp de la recerca en biomedicina i ciències mèdiques.

Els candidats han de complir els següents requisits a 31 de desembre de 2021:

• investigadors fins a 42 anys
    • de qualsevol nacionalitat
    • que porti un mínim de tres anys continuats realitzant una tasca de recerca a Espanya
    • que hagin centrat els seus treballs en el camp de la biomedicina i les ciències de la salut

Presentació de Candidatures

Les sol·licituds s’hauran de presentar en castellà o en anglès a la pàgina web de Fundació Banc Sabadell i hauran d’incloure:

• Una carta de presentació de la persona que proposa el candidat, en format PDF.
    • El currículum del candidat, en format PDF, en un màxim de 5 pàgines.
    • Un únic document en format PDF que inclogui una llista amb els treballs d’investigació realitzats més rellevants (màxim 10) i una còpia dels citats articles.

Data límit presentació de candidatures: 31/03/2021

Dotació:

• 50.000 (cinquanta mil) €

Consulteu les bases de la convocatòria la a la plana web de la Fundació Banc Sabadell.

Via de contacte: premisbancsabadell@bancsabadell.com

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).