Investiga > EEN: Vigilància Tecnològica: Sanitat Animal

Investiga

EEN: Vigilància Tecnològica: Sanitat Animal

El Butlletí de Vigilància Tecnològica en Sanitat Animal és el resultat del treball conjunt de l'Oficina Espanyola de Patents i Marques (OEPM) i la Fundació Vet+i (- Plataforma Tecnològica Espanyola de Sanitat Animal), que han unit esforços per oferir als adherits de Vet+i i a qualsevol interessat en sanitat animal, una informació puntual, esquemàtica i de ràpida lectura sobre les últimes patents publicades en aquest camp.

Aquest butlletí número quaranta-tres recull una selecció de les sol·licituds de patents publicades a nivell internacional durant el tercer trimestre de 2021 en l’àmbit de la sanitat animal, les quals apareixen distribuïdes segons l'espècie animal d'aplicació de les mateixes.

Així mateix, s'hi incorpora un capítol que recull sol·licituds de patents sobre tecnologies d'aplicació general i conté un apartat d'enllaços a notícies d’interès en matèria de propietat industrial, així com sobre les activitats de la Plataforma.

El butlletí, que té una periodicitat trimestral, s’emmarca dins del conveni de col·laboració subscrit per ambdues organitzacions per facilitar, impulsar i estimular el coneixement i la utilització dels drets de propietat industrial per part de les organitzacions i empreses adherides a la Fundació Vet+i.

Es pot accedir al llistat de sol·licituds de patents per a cada grup prement sobre les imatges que veureu en el llistat de l'enllaç.

Sector Animal: Podeu consultar tota la informació en aquest enllaç

Més informació: valoritzacio@udg.edu