Investiga > Fundación BBVA – XVII Premios a la Conservación de la Biodiversidad

Investiga

Fundación BBVA – XVII Premios a la Conservación de la Biodiversidad

Els Premis Fundación BBVA a la Conservación de la Biodiversidad volen reconèixer i incentivar la tasca de les organitzacions conservacionistes, les institucions i els organismes que desenvolupen polítiques o funcions de conservació mediambientals, així com a professionals de la comunicació que contribueixin amb la seva feina a protegir el patrimoni natural.

Es contemplen tres modalitats de premis:

• Premi Fundació BBVA a la conservació de la biodiversitat a Espanya
  • Premi Mundial Fundació BBVA a la conservació de la biodiversitat
  • Premi Fundació BBVA a la difusió del coneixement i a la sensibilització en conservació de la biodiversitat a Espanya

Candidatures

1. Premi Fundació BBVA a la conservació de la biodiversitat a Espanya

Els candidats seran persones jurídiques, públiques o privades, sense ànim de lucre i amb seu a Espanya, que:

• Estiguin legalment constituïdes amb anterioritat al 2020
  • Tenir com a objectiu la realització d’activitats relacionades amb la conservació de la biodiversitat i el medi ambient
  1. Premi Mundial Fundació BBVA a la conservació de la biodiversitat

Els candidats seran persones jurídiques, públiques o privades, sense ànim de lucre i amb seu a qualsevol país, que:

• Estiguin legalment constituïdes amb anterioritat al 2019
  1. Premi Fundació BBVA a la difusió del coneixement i a la sensibilització en conservació de la biodiversitat a Espanya

Els candidats seran persones físiques de nacionalitat espanyola de l’àmbit de la comunicació.

Serà possible la presentació de dues o més persones que hagin realitzat la col·laboració en tasques de difusió, sensibilització i en la conservació de la biodiversitat a Espanya.

Presentació de candidatures

Les  candidatures es presentaran mitjançant el formulari digital disponible a www.biophilia-fbbva.es i/o www.fbbva.es i hauran de constar de:

• Memòria descriptiva del projecte desenvolupat (categories espanyola i mundial a la conservació de la biodiversitat)
  • Memòria de l’activitat de l’organització responsable (categories espanyola i mundial a la conservació de la biodiversitat)
  • Memòria de les activitats de comunicació o difusió (categoria difusió del coneixement)
  • Currículum vitae de les principals participacions en el projecte
  • Còpia o enllaç dels materials que acreditin la realització del projecte desenvolupat
  • Còpia o enllaç de les cartes de nominació dirigides al president del jurat
  • Carta firmada pel candidat i dirigida al president del jurat

Data límit presentació de candidatures: 31/03/2022

Dotació:

• 250.000 € bruts, un diploma i un símbol artístic (categories espanyola i mundial de conservació de la biodiversitat)
  • 80.000 € bruts, un diploma i un símbol artístic al Premi Fundación BBVA (categoria de difusió del coneixement)

Consulteu les bases de la convocatòria la a la plana web de la Premios a la Conservación de la Biodiversidad

Via de contacte: premios@fbbva.es

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).