Investiga > UE: Horizon Europe - Oportunitats de finançament de la Nova Bauhaus Europea

Investiga

UE: Horizon Europe - Oportunitats de finançament de la Nova Bauhaus Europea

La “Nova Bauhas Europea” és una iniciativa interdisciplinària que busca configurar noves formes de convivència, més belles, més sostenibles i inclusives.

La Nova Bauhaus Europea és una iniciativa creativa i interdisciplinària, que convoca un espai de trobada per dissenyar futures maneres de viure, situat a la cruïlla entre l'art, la cultura, la inclusió social, la ciència i la tecnologia. Vol porta els objectius del Pacte Verd Europeu (European Green Deal) a la vida quotidian, demanant un esforç col·lectiu per imaginar i construir un futur que sigui sostenible, inclusiu i bell.

La Comissió Europea organitza els dies 29 de novembre i 1 de desembre 2021 una jornada online per informar sobre les oportunitats de finançament de la Nova Bauhaus Europea, part del programa Horizon Europe.

Concretament, es tractaran els següents tòpics, amb dates de tancament al gener i febrer del 2022:

Les persones interessades podran obtenir informació pràctica sobre la preparació de propostes i plantejar dubtes i preguntes.

No cal inscripció prèvia.