Investiga > 26ª Setmana de la Ciència i Semana de la Ciencia y la Innovación

Investiga

La Semana de la Ciencia y la Innovación 2021, organitzada per el Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC), el Instituto de Salud Carlos III (ISCIII) i el Centro de Investigaciones Energéticas, Medioambientales y Tecnológicas (CIEMAT), tindrà lloc aquest mes de novembre amb activitats de divulgació científica per tot el país i tots els públics. Les activitats que estan programades per aquests dies es poden consultar a la pàgina de la Semana de la Ciencia y la tecnologia en el CSIC, a la pàgina de la Semana de la ciencia y la innovación 2021 del CIEMAT i a la del Instituto de Salut Carlos III.

La 26ª Setmana de la Ciència a Catalunya, que s’inaugurarà al Parlament de Catalunya, es celebrarà del 12 al 21 de novembre i està organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, i la col·laboració de la Fundació “la Caixa”, Amgen i BBVA.

El programa d’activitats agrupa nombrosos actes de divulgació de coneixement científic i tecnològic arreu de Catalunya adreçats a tots els públics.

L’edició d’aquest any es centrarà en el tema de la sostenibilitat amb motiu de la celebració de l’Any  Internacional de l’Economia Creativa per al Desenvolupament Sostenible, de l’Any internacional de les Fruites i Verdures, de l’Any Europeu del Ferrocarril i del  Centenari del Servei Meteorològic de Catalunya.

Per accedir a la inscripció i a la programació de les activitats podeu entrar a la pàgina de la 26ª Setmana de la Ciència en el següent enllaç.

L’objectiu d’aquests esdeveniments és apropar la recerca, la innovació, la ciència i la tecnologia a la societat i més concretament a les persones joves, perseguint fomentar vocacions científiques entre aquests.

Per més informació podeu consultar les pàgines del Ministerio de Ciencia e Innovación i de la Setmana de la Ciència 21.