Investiga > UE: COST – Participar-hi, incrementa l’èxit en programes europeus!

Investiga

UE: COST – Participar-hi, incrementa l’èxit en programes europeus!

S’ha ha publicat l’informe final del programa COST (European Cooperation in Science and Technology) que avalua l’impacte que ha tingut el programa durant els 7 anys de funcionament sota el programa Horizon 2020.

Les dades estadístiques demostren que participar en accions COST incrementen les possibilitats d’èxit en propostes finançades per altres programes europeus i que actua com a acceleradora de la carrera professional per al personal investigador jove.

Per exemple, el rati d’èxit en el programa H2020 en general va ser de 37% i en la convocatòria 2021 del programa ERC (European Research Council) va ser de 11.4%.

Gràcies a les 669 Accions COST (aprox.60 noves accions cada any), 92.000 investigadors i investigadores es van beneficiar de les eines pròpies COST (reunions, Short-Term Scientific Missions, conferències, grups de treball, beques, etc.)

Fonts de la notícia:

Final Impact Assessment COST

ERC Grants and COST

Video amb testimonis de personal jove investigador en accions COST