Investiga > El govern aprova 552 milions d'euros per a projectes de recerca i contractes predoctorals

Investiga

El Ministeri de Ciència i Innovació ha aprovat recentment el finançament per les pròximes convocatòries de projectes d'I+D+i, de les modalitats "Generación de conocimiento" i "Retos investigación", i d'ajuts per a la contractació per a investigadors predoctorals.

Així n'ha informat el MCIU a través de la seva pàgina web

En l'anterior convocatòria, la del 2020, que s'ha resolt fa pocs dies, la UdG ha obtingut finançament per a un total de 28 projectes (5 més que l'any anterior), amb un import global de 3.102.948,00 €, que suposa un increment del 166% en relació amb la convocatòria anterior. A més, el 2020 la UdG ha rebut 8 ajuts per a investigadors predoctorals.

Trobareu més detalls dels projectes concedits en aquest enllaç