Investiga > Agència Catalana de la Joventut – Premis Art Jove Creació 2021

Investiga

Agència Catalana de la Joventut – Premis Art Jove Creació 2021

Els premis Art Jove Creació tenen l'objectiu de facilitar als artistes joves el desenvolupament de projectes de creació en arts visuals, que poden contenir qüestions relacionades amb la producció, la investigació, l'edició, l'educació o la intervenció en el territori, entre d'altres, vinculats a la creació, i s'abordin des d'una perspectiva crítica i contemporània. La convocatòria no s'ha d'adreçar a una disciplina ni a una tècnica concretes, sinó que pretén donar suport a la creació artística en un sentit ampli.

Per facilitar la redacció i presentació dels projectes i resoldre qualsevol dubte concret, els participants poden fer consultes a la Sala d'Art Jove adreçant un correu electrònic a artjove.dso@gencat.cat .

Persones destinatàries

Persones interessades a desenvolupar projectes de creació, a títol individual o bé agrupades en col·lectius, residents a Catalunya i que tinguin d'entre 18 i 30 anys en el moment de presentar la sol·licitud.

En el cas dels col·lectius, poden estar formats per un màxim de cinc persones. Cal que almenys la meitat dels membres compleixin els requisits de residència i d'edat. Cap membre del col·lectiu pot ser menor d'edat en el moment de la inscripció.

Finalització presentació sol·licituds

La presentació dels formularis de sol·licitud i de la documentació que l'ha d'acompanyar acaba a les 14 hores del dia 25 d'octubre de 2021.

Per més informació podeu consultar aquest enllaç.