Investiga > Premi d’investigació en Protecció de Dades Personals Emilio Aced 2021

Investiga

Premi d’investigació en Protecció de Dades Personals Emilio Aced 2021

L'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD) convoca el Premi d'Investigació en Protecció de Dades Personals Emilio Aced corresponent a l'any 2021.

La finalitat és premiar els treballs i projectes de protecció de dades realitzats en el context de la investigació científica i tècnica, amb un enfocament estrictament pràctic, en el qual s’estudiï, analitzi o desenvolupi l'aplicació dels principis de protecció de dades en l'àmbit del desenvolupament cientificotècnic per tal de garantir els drets i llibertats de les persones.

Persones candidates

Podran participar en el concurs qualsevol universitat o institució de la Unió Europea o Llatinoamèrica que promogui o financi estudis de recerca en l'àmbit de la protecció de dades personals i qualsevol investigador individual o grup d'investigadors que realitzin treballs d'investigació cientificotècnica.

Termini d'execució dels projectes

Podran optar al premi els treballs produïts des de la publicació en el “Diari Oficial de la Unió Europea” del Reglament General de Protecció de Dades de 4 de maig de 2016 fins al 21 de novembre de 2021.

Dotació de premis

El premi consistirà en una dotació econòmica de tres mil euros (3.000,00 €) i, si escau, la difusió de l'obra premiada.

El jurat podrà proposar el premi d'un accèssit dotat amb mil cinc-cents euros (1.500,00 €).

En el cas que el jurat proposi declarar desert el premi, podrà proposar atorgar un accèssit addicional dotat amb mil cinc-cents euros (1.500,00 €).

Els guanyadors tindran una menció honorífica, a través d'un diploma atorgat a aquest efecte. Així mateix, s'atorgarà als guanyadors un trofeu acreditatiu del premi obtingut.

Termini de presentació de sol·licituds i formalització

Les sol·licituds s'han de presentar a partir de l'endemà de la data de publicació d'aquestes bases al 'BUTLLETÍ OFICIAL DE L'ESTAT'. El termini de presentació de treballs finalitza el 21 de novembre de 2021.

Els treballs presentats aniran acompanyats del model de sol·licitud establerta en l'annex 1 de la resolució de les bases.

Les sol·licituds i projectes es dirigiran a la directora de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades i es presentaran a la seu electrònica de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (sedeagpd.gob.es).

Per a més informació podeu consultar la web de l’AEPD i/o podeu contactar a recercaoitt@udg.edu.