Investiga > Ajuts per a projectes d’investigació científica a l’Institut Nacional d’Estadística per a l’any 2021

Investiga

L'Institut Nacional d'Estadística convoca ajuts per a la realització de projectes d'investigació científica, desenvolupament i innovació tecnològica amb l'objectiu de millorar la funció estadística oficial.

Dotació pressupostària

El pressupost total disponible d'aquesta convocatòria és d'1.000.000 €.

Persones beneficiàries

Els organismes de recerca i difusió del coneixement poden optar a les ajudes, és a dir, qualsevol entitat (universitats o centres de recerca, organismes de transferència de tecnologia, intermediaris d'innovació o entitats col·laboradores reals o virtuals orientades a la recerca, etc.) independentment de la seva personalitat jurídica (en virtut del dret públic o privat) o de la seva forma de finançament, l'objectiu principal de les quals ha de ser dur a terme de forma independent investigacions fonamentals, investigació industrial o desenvolupament experimental o difondre àmpliament els resultats d'aquestes activitats a través de la docència, publicació o transferència de coneixement.

Termini de la presentació de les sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds és de quinze dies hàbils des de l'endemà de la publicació de l'"extracte" de la convocatòria al BOE, publicat el 26 de juny de 2021.

Per a més informació podeu consultar l'enllaç següent.