Investiga > Ministerio de Ciencia e Innovación – L’AEI destina 412 milions d’euros a 3.194 projectes I+D+I

Investiga

L’Agència Estatal d’Investigació (AEI) ha fet pública la proposta de resolució provisional de les ajudes de les convocatòries 2020 que corresponen a projectes I+D+I.

L’Agència Estatal d’Investigació (AEI), òrgan que depèn del Ministerio de Ciencia e Innovación, ha fet pública la proposta de resolució provisional de les ajudes de les convocatòries 2020 que corresponen a projectes I+D+I, a les que es destinen 412 milions d’euros a un total de 3.194 projectes d’investigació. Suposa un augment de 50 milions d’euros respecte a la convocatòria de 2019. Aquest increment es consolidarà aquest any i representa el conjunt d’ajudes més important per fomentar la investigació científica i tècnica.

Els beneficiaris són els grups d’investigació de les universitats, centres públics d’I+D i centres privats d’I+D sense ànim de lucre. Amb aquests recursos es promou que la comunitat científica espanyola pugui abordar projectes d’investigació científica i tècnica d’alta qualitat, novetat i rellevància que contribueixin al progrés del coneixement, a la resolució de problemes de la societat i al creixement de l’economia. També, permeten la incorporació de contractes predoctorals en formació per la realització de la seva tesi doctoral.

Les subvencions seran per projectes individuals o coordinats per equips d’investigació dirigits per un o dos investigadors principals. La durada de les ajudes serà de dos a quatre anys i el pressupost es destinarà a despeses de personal, equipament i fungible, despeses de viatge, publicacions científica, patents i altres despeses relacionades directament amb el projecte.

Podeu llegir la notícia completa a la web del Ministeri.