Investiga > UE: COST – Participa en una de les 40 noves accions aprovades!

Investiga

Tal com es va anunciar en l’últim butlletí (veure notícia) el 25 de maig 2021 s’ha publicat la resolució amb les 40 noves accions COST, aprovades en la última convocatòria. D’elles, Espanya en lidera set i és el primer país amb més accions coordinades, seguida de França (5 accions) i Alemanya (4 accions).

Cal destacar que el 20% dels proponents son joves investigadors i el 45% son dones. Per àmbits científics, el 45% de les accions son en l’àmbit de ciències naturals, el 40% en enginyeria i tecnologia, un 25% en salut, un 23% en ciències socials, un 18% en ciències agrícoles i un 8% en humanitats.

Tanmateix, s’ha obert el procediment per al nomenament dels representants espanyols (com a titulars i suplents) en els Comitès de Gestió (Management Commitee) de les accions aprovades. En aquest sentit, la Coordinadora Nacional de COST (CNC) rebrà expressions d’interès de proponents espanyols, tan principals com secundaris, d’accions COST aprovades, però també de nous interessats.

Plantilla per les Expressions d’interès (EoI adjunt)

Les EoIs s’hauràn de fer arribar a cost.coordinacion@ciencia.gob.es

Termini per fer arribar la Expressió d’interès: 15 de juny a les 12pm

Informació relativa al procediment nacional de nomenament

La participació en les activitats científic-tècniques organitzades en el marc de les Accions COST no està condicionada a formar part del Comitè de Gestió.

Com participar en una acció COST?