Investiga > UE: Autonominacions d'autors per als informes especials del MedECC

Investiga

UE: Autonominacions d'autors per als informes especials del MedECC

El MedECC vol que aquests informes especials siguin el resultat d’una acció compartida i voluntària de científics i científiques de múltiples disciplines, amb els objectius de donar informació per discutir i aprovar les mesures necessàries per part de responsables polítics.

MedECC ha publicat recentment el seu primer informe d’avaluació (MAR1) sobre qüestions ambientals que afecten a la regió mediterrània, on han participat 190 científics i científiques de 25 països.

L’objectiu dels informes del MedECC és proporcionar informació completa, objectiva, oberta i transparent avaluacions científiques.

Ara han obert una nova crida per a autonominacions de possibles autors i autores principals per a aquests informes especials, sobre les qüestions següents relacionades amb el canvi climàtic i ambiental a la conca mediterrània:

• Riscos costaners,
    • El nexe clima-aigua-energia-alimentació-ecosistemes,
    • Canvi ambiental, conflicte i migració humana.

Podeu trobar els detalls de la convocatòria al següent enllaç

Per presentar-se, cal accedir a la següent aplicació.

La data límit és el proper 15 de maig 2021.

Sobre MedECC

Mediterranean Experts on Climate and Environmental Change (MedECC) és un organisme independent, format per una comunitat d’experts científics que proporcionen la seva experiència de forma voluntària. El seu objectiu és donar suport a la presa de decisions al Mediterrani amb informació precisa i accessible sobre els impactes actuals i futurs dels canvis climàtics i ambientals.

El novembre de 2019, aquesta xarxa va comptar amb més de 600 científics i científiques de 35 països.