Investiga > CSIC- FUNDACIÓN BBVA - I PREMIOS DE COMUNICACIÓN CIENTÍFICA

Investiga

CSIC- FUNDACIÓN BBVA - I PREMIOS DE COMUNICACIÓN CIENTÍFICA

Aquests premis reconeixen tots els canals i formats de comunicació científica desenvolupada des dels mitjans de comunicació, les plataformes digitals, els centres d’investigació, les universitats, els hospitals, les agències, institucions públiques i les empreses.

Els premis contemplen dues categories:

• A l’investigador que hagi contribuït a la difusió del coneixement a la societat
  • A periodistes especialitzats en comunicació científica

Presentació de Candidatures

Les sol·licituds s’hauran de presentar digitalment, en castellà i hauran d’incloure:

• Imprès de sol·licitud
  • Currículum vitae del candidat
  • Memòria d’activitats
  • Còpia de les activitats de comunicació més destacades
  • Còpia de les cartes de suport (si n’hi ha)

Data límit presentació de candidatures: 30/04/2021 a les 12:00 hores

Dotació:

• 40.000 (quaranta mil) € bruts per categoria

Consulteu les bases de la convocatòria la a la plana web de la Fundación BBVA.

Via de contacte: premios-CSIC-FBBVA@fbbva.es

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).