Investiga > Fundación Jesús Serra – III Premios a la Investigación

Investiga

Fundación Jesús Serra – III Premios a la Investigación

La Fundación Jesús Serra convoca la 3era edició dels Premis a la Investigació Fundació Jesús Serra, que busquen promocionar, posar en valor i difondre la investigació d’excel·lència realitzada a Espanya sobre nutrició i alimentació, amb impacte a la salut, reconeixent la dedicació dels científics i els avenços realitzats en aquests camps.

Es premien dues categories i els projectes d’investigació en:

• Investigació Bàsica
  • Investigació Clínica

Les investigacions es poden realitzar en els següents àmbits:

• Nutrició clínica
  • Metabolisme
  • Epidemiologia
  • Genètica i biologia molecular
  • Ciència i tecnologia dels aliments

Candidatures

Les persones candidates han de complir els següents requisits:

• Tenir 45 anys o menys en el moment de la presentació de la candidatura
  • Ser investigadors espanyols o estrangers amb un mínim de 3 anys d’investigació a Espanya
  • Ser investigador en l’àmbit de la nutrició i/o alimentació i estar adscrit o formar part  d’un centre d’investigació o universitat espanyola de reconegut prestigi
  • Haver estat avalat pels seus caps de projecte o professionals de reconegut prestigi vinculats a universitats, hospitals o centres d’investigació a Espanya.

Presentació de candidatures

Totes les propostes hauran d’adjuntar:

• Formulari de sol·licitud
  • Carta de suport avalada pel cap d’investigació o una persona rellevant de la institució
  • Currículum del candidat incloent el Journal impact factor i la posició del candidat en cada paper
  • Un projecte d’investigació rellevant ja iniciat o en vies de finançament

Data límit presentació de candidatures: 07/04/2021

Dotació:

• 35.000 € bruts per categoria

Consulteu les bases de la convocatòria la a la plana web de la Fundación Jesús Serra.

Via de contacte: investigacionfjs@fundacionjesusserra.com

Si necessiteu més aclariments sobre aquesta convocatòria, podeu contactar amb la Secció de Recerca (jordi.tubert@udg.edu).