Investiga > UE: H2020 – Utilitza el servei de la Comissió Europea per fer visibles els resultats de la recerca!

Investiga

Des de l’any 2019 els beneficiaris de projectes finançats pels programes marc FP7 i H2020 de la Comissió Europea tenen l’oportunitat de publicar els seus resultats fent ús d’una nova funció del portal de finançament i licitacions (Funding and Tender Portal), concretament la «Horizon Results Platform».

L’objectiu és assegurar la explotació i transferència dels resultats, mostrant-los a la societat, als polítics, a la comunitat investigadora, a les empreses i als inversors, qui podran contactar directament amb els coordinadors dels projectes que els han generat.

Els beneficiaris i coordinadors de projectes poden publicar de forma gratuïta els resultats en la plataforma.

La visibilitat, la explotació i la disseminació dels resultats dels projectes tindrà especial rellevància sota el nou programa marc de la CE, el Horizon Europe 2021-2017.

Horizon Results Platform: https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/horizon-results-platform

Guia de l’usuari “Managing your project results: https://webgate.ec.europa.eu/funding/display/ECResearchGMS/Projects+and+results