Investiga > LAST CALL!! 1a Edició del Programa OnCampus de foment de la cultura emprenedora. Participa!

Investiga

El Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Mobile World Capital Barcelona, amb el suport i coordinació de la Xarxa d’Emprenedoria Universitària (XEU), CERCA i les universitats públiques catalanes, organitza la 1a Edició del Programa OnCampus de foment de la cultura emprenedora per connectar el talent tecnològic i els projectes innovadors amb la industria del territori català

l Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Mobile World Capital Barcelona, amb el suport i coordinació de la Xarxa d’Emprenedoria Universitària (XEU), CERCA i les universitats públiques catalanes, organitza la 1a Edició del Programa OnCampus de foment de la cultura emprenedora per connectar el talent tecnològic i els projectes innovadors  provinents dels centres públics de recerca, amb la industria del territori català.

El programa, per mitjà d'un itinerari de 7 setmanes de formació pràctica, basat en el coneixement i aplicació de la metodologia Lean LaunchPad (LLP), vol facilitar una experiència emprenedora a aquells membres de la comunitat científica i universitària que vulguin posar a prova les seves capacitats emprenedores i la viabilitat del seu projecte empresarial. EL programa té com a objectiu principal validar l'aplicació de projectes de recerca en fases inicials, juntament amb experts en la indústria, per mitjà de la metodologia LLP. En aquesta edició, el programa OnCampus es desenvoluparà en 4 territoris catalans en paral·lel, éssent la UdG coordinadora de la demarcació de Girona.

• Beneficiaris: Estudiants de màster i investigadors (pre-docs, doctorands i post-docs), vinculats a un grup de recerca , que disposin de projectes vius transferibles a la indústria.

• Tipus de projectes: Projectes en fase de desenvolupament inicial, de qualsevol àmbit, compresos en un grau de desenvolupament o maduresa (TRL) entre 1 i 3, i potencialment transferibles al mercat:

1. TRL 1: Principis bàsics observats i reportats.

2. TRL 2: Concepte i / o aplicació tecnològica formulada.

3. TRL 3: Funció crítica analítica i experimental i/o prova de concepte característica.

• Data límit d'inscripcions: 12 d'octubre de 2020.

• Coordinació i suport en la inscripció: Tots els projectes participants de la demarcació de Girona, hauran de comunicar la seva inscripció a la Unitat de Vaorització de l'Oficina d'Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) de la UdG a la bústia valoritzacio@udg.edu