Investiga > Fund. ICREA: propera convocatòria ICREA Acadèmia 2020

Investiga

Fund. ICREA: propera convocatòria ICREA Acadèmia 2020

El proper dia 26 d'agost de 2020 s'obrirà la convocatòria ICREA Acadèmia 2020 i romandrà oberta fins el 29 de setembre de 2020

El Programa ICREA Acadèmia té la finalitat d’incentivar i recompensar l’excel·lència
investigadora del personal docent i investigador doctor amb vinculació permanent a les
universitats públiques de Catalunya. Es tracta d’un programa d’intensificació de la recerca
destinat exclusivament al professorat universitari esmentat que està impartint docència i
que es troba en fase plenament activa i d’expansió de la seva activitat investigadora.

El programa prioritza la detecció i l'estímul al professorat amb més potencial de creixement
científic i valora especialment l'impacte potencial sobre la trajectòria investigadora dels
candidats/es.

Es contribueix així a la intensificació de la recerca del sistema universitari de Catalunya.

El professorat beneficiari serà reconegut com investigador/a ICREA Acadèmia.

A la web de la Fundació ICREA podeu trobar la convocatòria de l'any anterior, que segons ens han comunicat, serà força semblant.

Convocatòria any 2019

La primera setmana de setembre ampliarem la informació amb la nova convocatòria. Podeu adreçar les consultes a pau.blasco@udg.edu