Investiga > Fund. AECC - Convocatòria per a projectes sobre el càncer "Repte 70% de supervivència"

Investiga

L'AECC obre la seva convocatòria més ambiciosa per a projectes d'entre 5 i 7 anys i una dotació de fins als 10 M€. El termini de sol·licituds de la primera fase acaba el 20 de juny.

Amb l'objectiu d'augmentar la taxa de supervivència dels pacients amb càncer, la Fundació AECC ha obert la convocatòria "AECC 70% Survivorship Challenge - 2024" per finançar projectes de recerca multidisciplinars i multiterritorials que uneixin investigadors i professionals sanitaris de, com a mínim, 5 províncies de l'Estat, i que donin resposta a la necessitat clínica no resolta d'aquells càncers amb una taxa de supervivència més baixa (inferior al 30%).

Els projectes han de comptar amb un/a coordinador/a de l'àmbit de la recerca clínica i translacional o de l'àmbit de la recerca amb un bagatge translacional sòlid, i ha d'estar adscrit a una universitat, un centre de recerca o un centre públic/privat de salut, que haurà de dedicar un 25% del seu temps al projecte. Els projectes hauran de comptar també amb investigadors consolidats d'altres comunitats autònomes, així com amb joves investigadors que presentin carreres prometedores. Finalment, cada projecte haurà de comptar també amb un comitè científic format per expertes i experts de renom internacional.

El procés de sol·licituds consta de dues fases: per a la primera fase cal entregar la pre-proposta (màxim 6 pàgines, d'acord amb el model establert), i adjuntar-hi el DNI dels coordinadors, la carta de compromís de dedicació de la persona que coordinarà el projecte, el seu CVA (segons el model de la FECYT) i la carta de compromís de la institució. Els requisits per a la segona fase es detallen a partir de la pàgina 10 de les bases.

Els projectes finançats hauran de formalitzar la subvenció per mitjà d'un acord amb la Fund. AECC.

Enllaços

Bases

Web de la convocatòria

Accés al formulari de sol·licituds

Webinari

Si teniu interès a sol·licitar un ajut en aquesta convocatòria, poseu-vos en contacte amb nosaltres al més aviat possible a través de l'adreça recercaoitt@udg.edu o per Teams (Pau Blasco).