Investiga > Arrenca la 8a edició de Cuatrecasas Acelera per fomentar startups amb reptes jurídics innovadors

Investiga

Cuatrecasas Acelera, programa d'acceleració de startups enfocades en reptes jurídics que impulsa la Signatura des de 2016, obre la convocatòria de la seva vuitena edició el període d'inscripció de la qual romandrà obert des del 18 d'abril fins al pròxim 28 de maig.

Les startups interessades a participar han de pertànyer al sector legaltech o altres àrees com fintech, healthtech, energy, insurtech i deeptech, sempre que abordin un repte jurídic rellevant derivat del seu propi model de negoci o de l'aplicació de tecnologies disruptives relacionades, per exemple, amb la intel·ligència artificial, el metavers, data o blockchain. Aquelles que resultin seleccionades obtindran suport legal de totes les àrees de pràctica per part de Cuatrecasas i de negoci per part de Gellify durant quatre mesos, així com accés a clients i finançament per al desenvolupament dels seus projectes.

Al tancament de la convocatòria, un comitè d'avaluació integrat per professionals de Cuatrecasas, col·laboradors externs i clients dels verticals en els quals operen les startups estudiaran totes les propostes rebudes per a triar a les startups que passaran a formar part de les Short List de cada programa. Al juliol es donaran a conèixer les sis participants del programa d'acceleració.

Al mateix temps, Cuatrecasas Fast Track obre la seva segona convocatòria per a incorporar nous projectes durant tot l'any a un programa l'objecte del qual és testar tecnologia de scaleups internacionals perquè, en col·laboració amb la Signatura, puguin dissenyar, fer cocreació i desenvolupar pilots que guardin relació amb els reptes de negoci que avui dia tenen les signatures jurídiques. Aquesta edició posa el focus en la intel·ligència artificial generativa i considerarà aquelles candidatures que atenguin a algun dels següents reptes: maximitzar el coneixement col·lectiu dins de Cuatrecasas; fomentar la productivitat i eficiència en el sector legal a través de sistemes d'automatització; desenvolupar solucions que permetin la digitalització de la relació i millorar la col·laboració amb el client per a fomentar el customer engagement.

Enllaç a la convocatòria: Arranca la 8ª edición de Cuatrecasas Acelera para apoyar a startups con retos jurídicos innovadores

Data límit inscripció: 28 de maig

Formularis d'inscripció: