Investiga > UdG: POSTDOC_UdG2023_talent - ajuts a la contractació de personal investigador doctor

Investiga

Es fan públiques les bases reguladores i la convocatòria de 2 ajuts adreçats al personal investigador del Programa d’incentius per a la retenció i captació de talent investigador d’excel·lència de la UdG (POSTDOC_UdG2023_talent).

L’objectiu d’aquest programa és acompanyar al personal investigador amb potencial d’impactar el seu àmbit de recerca a escala global, i que està en un moment de gran producció i capacitat d’atraure fons per recerca,  que hagi obtingut ajuts competitius d’investigació d’excel·lència vinculats a les persones (ajuts portables).

Requisits

1. La persona beneficiària, i posteriorment la persona contractada, hauran de tenir ORCID informat al GREC
  2. Ser beneficiari/ària d’un ajut Ramon y Cajal, ICREA sènior, Junior Leader Retaining o equivalent, i que els estiguin gaudint a la UdG a partir de l’1/1/2023.
  3. Presentar només 1 sol·licitud
  4. No haver gaudit o estar gaudint, com a persona tutora o directora de tesi, d’un ajut POSTDOC_UdG_talent, POSTDOC-UdG modalitat 2, o IFUdG modalitat 2.

Import i característiques de l’ajut

L’import total  serà de 133.855,86 €. a repartir entre els dos ajuts.

Els fons s’utilitzaran per cobrir la despesa contractual, que inclou el salari  i la quota patronal de la Seguretat Social, a més d’una indemnització per finalització del contracte, si escau, de la persona investigadora que es contracti.

Presentació de sol·licituds

Cada persona candidata podrà presentar una única sol·licitud.

Caldrà omplir un formulari electrònic amb un certificat electrònic vàlid que comportarà que en finalitzar la sol·licitud quedarà automàticament presentada també per registre.

L’enllaç del formulari per presentar la sol·licitud és: https://aserv2.udg.edu/RecercaPostDocsTalent

Per poder tancar el formulari serà imprescindible la introducció d’un document amb el detall de les funcions i tasques a desenvolupar per la persona que es contractarà si s’obté aquest ajut, en la línia d’investigació corresponent al seu projecte, que es duu a terme a la UdG, i al qual s'incorporarà aquesta persona

Per a més informació relacionada amb la presentació de sol·licituds, consulteu al  punt quart de les bases.

Termini de presentació de sol·licituds

El termini s’obrirà el dia 4 de maig  de 2023 i finalitzarà el dia 12 de maig de 2023 a les 14h.

No s’admetran sol·licituds que no hagin estat registrades a través del formulari, ni documentació addicional que no s’hagi informat al formulari en el moment de la sol·licitud. (art. 4.3.1 de les bases)

Les sol·licituds es podran modificar fins a l’últim dia del termini de sol·licituds, però només els canvis que es validin, i generin una nova sol·licitud, seran tinguts en consideració. Per a més informació consulteu el punt setè de la convocatòria.

Resolució

El rector de la Universitat de Girona resoldrà la convocatòria en un termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la publicació de la convocatòria a la seu electrònica de la UdG (04/05/2023).

Concessió dels ajuts

La llista definitiva de sol·licituds admeses i excloses s’elevarà directament a resolució d’atorgament d’ajuts del rector.

Acceptació de l’ajut

En el termini màxim de 10 dies hàbils a partir de la publicació de la resolució del rector o de la rectora, les persones beneficiàries dels ajuts hauran de signar un document d’acceptació en el qual es recolliran les obligacions.

Contractació

Les persones beneficiàries dels ajuts disposaran d’un termini de 3 mesos des de la resolució de l’ajut per procedir a la contractació indefinida d’un personal investigador doctor amb l’objectiu que s’incorpori a la UdG i hi desenvolupi activitats de recerca vinculades a la línia d’investigació del beneficiari de l’ajut POSTDOC_UdG2023_talent.

Bases reguladores

Convocatòria

Programa d'incentius

Contacte: Mariló Graciano (marilo.graciano@udg.edu) (recercaoitt@udg.edu).