Investiga > UE: 1a Edició del Programa d'Acceleració SynergistEIC

Investiga

El Consell d'Innovació Europeu (EIC) inicia el projecte SynergistEIC, com a programa d'acceleració per incrementar l'escalabilitat de les startups. La convocatòria s'adreça als sectors de tecnologia climàtica, tecnologia neta, economia circular i reptes agroalimentaris.

Beneficiaris: Startups que aportin solucions digitals i/o deeptech, als sectors esmentats. Inclou startups establertes a països membres o associats a la Unió Europea, així com aquells de la Regió Ultraperifèrica de la Unió Europea.

Es seleccionaran 15 startups, 10 de fora l'EIC i 5 de l'EIC.

Quins beneficis es tindran?

• Pressupost de 50.000€ per startup, per la viabilitat comercial i cobrir els serveis/productes propis.
  • Accés a serveis de creixement, mentoria i assistència a events.
  • Networking amb indústries i organitzacions.
  • Promoció de la startup.

El programa d'acceleració tindrà una durada de 6 mesos, estructurat en 3 fases.

Per aplicar a la convocatòria, s'ha d'entregar un annex tècnic (accessible al web) i un vídeo de 3 minuts presentant el producte/servei, el potencial de creixement i els resultats esperats si s'acceptés la candidatura.

Més informació: ENLLAÇ

Data límit d'inscripció: 14/06/2023, a les 17h CET.

Suport en la inscripció: valoritzacio@udg.edu